برای یک مرد همیشه راحت نیست که دریچه های قلبش را بگشاید و احساساتش را بروز بدهد. برای آنها خیلی سخت است که به زنی بگویند " دوستت دارم". زنان دوست دارند که سوپرایز بشوند. راه های زیادی وجود دارد که به زن مورد علاقه خود بفهمانید که دوستش دارید و او را شگفت زده کنید.
" حرکات بلند از کلمات حرف می زنند". پس زمانیکه خواستید که قلبتان را برای زنی بگشایید و اجازه بدهید که او از مکنونات قلبی تان مطلع شود این مقاله را بخوانید و راه های آن را بکار ببرید.
فقط گفتن " دوستت دارم" به معنی نشان دادن احساسات نیست. یک نوشته عاشقانه بنویسید و روی هدیه ای که می خواهید به او بدهید بچسبانید. با کمک کردن به او نیز می توانید علاقه تان را به وی نشان دهید.
زمانیکه خواستید این سه کلمه بزرگ را به او بگویید با او روراست باشید. برای روراست بودن ، ابتدا در مورد احساس واقعی که به او دارید خوب فکر کنید. آیا زمان زیادی است که این احساس را دارید یا این احساس ناگهانی است؟بعضی از مردان احساس می کنند که به زنی نزدیک هستند اما در حقیقت ، آنها را دوست ندارند. تا زمانیکه در مورد احساستان مطمئن نشده اید ،به او نگویید دوستش دارید .
صبرکنید. آرام آرام پیش بروید. درمورد رابطه ای که با او دارید خوب فکر کنید. آیا فقط با هم دوستید یا احساسی عمیق تر نسبت به وی دارید؟خیلی مهم است که قبل از اینکه دهان تان را بگشایید دریچه های قلبتان را باز کنید و در مورد احساس تان کنکاش کنید.
تنها با دادن یک هدیه ساده او را از عشق تان مطمئن کنید. زنان هدیه را خیلی دوست دارند. یک حیوان کوچک خانگی یا یک شاخه گل رز بسیار زیبا می تواند ایده جالبی باشد ؛ یا اگر زن مورد نظر شما شکلات دوست داشت برایش جعبه ای شکلات بخرید. اینها راه های خوبی برای این است که به طرف تان بفهمانید او برای شما چیزی فراتر از یک دوست ساده است.
+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم مهر ۱۳۹۰ ساعت 8:28 توسط پرنیان
|
اگه از مطالب وبلاگ خوشت اومد یک فاتحه نثار روح بابام کن . سپاس!
انسان در ابتدا چهار دست ،چهار پا ويك سر بادو صورت داشت ، زئوس از قدرت انسان هراسيد و انسان را دو نيم كرد تا عمر دارد محكوم به پيدا كردن نيمه ديگرش باشد .
این وبلاگ هم به درد آنهایی می خوره که نیمه گمشده شون رو پیدا نکردن و هم به درد آنهایی که پیدا کردن من جز’ دسته اولم
رامهرمز یکی از شهرهای استان خوزستان هست شهر هرمز ساسانی با قدمتی دیرینه
يادمان باشد... يادمان باشد اگر شاخه گلي را چيديم وقت پرپر شدنش سوز و نوايي نکنيم پر پروانه شکستن هنر انسان نيست گر شکستيم ز غفلت،من و مايي نکنيم يادمان باشد سر سجاده عشق جز براي دل محبوب دعايي نکنيم يادمان باشد از اين پس صدايي نکنيم گر چه در خويش شکستيم صدايي نکنيم